Powered by Blogger.

(VIDEO): INilah Padah Perbuatan Pelacur Di Tengah Bandar!!







SEBELAS pelacur dan pelanggan mereka terpaksa berjalan kaki di pusat bandar dalam keadaan telanjang apabila ditangkap oleh pihak polis dalam satu serbuan yang dilakukan.
mynewshub.cc
Gambar yang diambil menggunakan telefon pintar itu menunjukkan beberapa orang wanita dan pelanggan mereka berkaki ayam dan cuba untuk menutup kemaluan mereka menggunakan tangan.
Ramai yang menangis selepas ditangkap oleh polis di sarang pelacuran mereka yang teletak di bandar kedua terbesar Rusia, St. Petersburg.
mynewshub.cc
Kumpulan yang ditangkap itu dipaksa berarak melepasi lima blok bangunan di bandar tersebut sebelum dibawa ke sebuah balai polis dengan menaiki kereta polis.
Seorang saksi yang berada di tempat kejadian berkata: “Polis menyerbu bangunan tersebut dan kemudian keluar bersama pelacur dan pelangan mereka dalam keadaan tidak berpakaian serta menangis”.
Laporan polis mengatakan bahawa semasa penangkapan dilakukan, tiga lelaki berjaya melarikan diri melalui pintu belakan tetapi kebanyakan orang di rumah pelacuran haram tersebut telah ditangkap. – 



BACA ARTIKEL PENUH DI SINI 

DAN SINI

Rakaman CCTV Lengkap DI SINI


   

baca selanjutnya dan lihat 6 gambar DISINI...




Artikel Menarik:






0 Komentar untuk "(VIDEO): INilah Padah Perbuatan Pelacur Di Tengah Bandar!!"

Back To Top