Powered by Blogger.

Heboh!! Gambar Hot Tasha Shila Di Kelab Malam Tersebar

(VIDEO): Apa Yang Terjadi Kepada Wanita Ini Mengejutkan Orang Ramai!!



Menurut Hans, pada mulanya dia datang ke kelab tersebut dan terserempak dengan Tasha. Dia cuba bersalaman dengan bekas kekasihnya itu tetapi tidak diendahkan. Hans seterusnya duduk di sebuah meja.

Secara tiba-tiba, Tasha Shila yang berada dalam keadaan mabuk telah menampar dan menendang kaki Hans. Orang ramai yang berada dalam kelab telah menarik Tasha dan menyimbahnya dengan air akibat serangan itu. Beberapa orang pengawal kelab kemudiannya membawa Tasha keluar.

Hans bagaimanapun tidak mempedulikan Tasha. Ketika hendak pulang, Hans berjalan di tempat letak kereta bersama rakannya namun diserang kira-kira 30-40 orang lelaki berbangsa Melayu. Kunci keretanya pula dirampas oleh bapa Tasha.

Apa yang berlaku selepas itu tidak diketahui. Melihatkan keadaan Hans yang okay sahaja, mungkin jaguh tomoi itu berjaya mempertahankan dirinya dari serangan. Macam filem aksi pula jalan ceritanya.


Apa pun, kes ini telah menjadi kes polis. Begitu pun, masih belum ada sebarang penjelasan dari pihak Tasha mengenai perkara ini.

Seperti biasa, kita serahkan saja pada pihak polis untuk menyiasat perkara sebenar. Seingat kami, Tasha pernah mengatakan dia ke kelab malam untuk menenangkan fikiran, tetapi bila jadi perkara begini, bukannya tenang kot Tasha, tetapi makin bercelaru dibuatnya.

>>>Saksikan video di SINI 





Artikel Menarik:

0 Komentar untuk "Heboh!! Gambar Hot Tasha Shila Di Kelab Malam Tersebar"

Back To Top