Powered by Blogger.

Rakaman Video Suami Terkejut Melihat Isterinya Sedang Berasmara Dengan Lelaki Tidak Dikenali Ketika Baru Balik Dari Kerja.

(VIDEO): Apa Yang Terjadi Kepada Wanita Ini Mengejutkan Orang Ramai!!



Seorang suami yang baru pulang dari tempat kerjanya terkejut apabila melihat isterinya tengah berzina dengan lelaki lain di dalam sebuah bilik tidur di rumah mereka. Memetik laporan sebuah protal berita Indonesia, mangsa yang pada ketika itu baru tiba di rumah terdengar suara wanita mengerang dari bilik tidurnya. Melihat keadaan rumahnya yang sunyi sepi, mangsa berasa curiga lantas terus bertindak untuk memeriksa punca suara wanita mengerang itu. Setibanya di bilik tidur, mangsa terkejut apabila melihat isterinya melakukan hubungan kelamin dengan seorang lelaki yng tidak dikenalinya. Si isteri yang pada ketika itu, gegas memakai kembali pakaiannya dan meminta maaf daripada mangsa.

Kecewa dengan tindakan tidak bermoral isterinya itu, mangsa bertindak memukul isterinya. Selain itu, mangsa turut mendakwa dia ada merakam aksi isterinya dan lelaki itu ketika berasmara. Difahamkan pasangan terbabit telah pun bercerai hari selepas insiden terbabit. 

Rakaman video Lihat DI SINI.


>>>Saksikan video di SINI (amaran, 18 tahun keatas sahaja)



Artikel Menarik:

0 Komentar untuk "Rakaman Video Suami Terkejut Melihat Isterinya Sedang Berasmara Dengan Lelaki Tidak Dikenali Ketika Baru Balik Dari Kerja."

Back To Top