Powered by Blogger.

Kejam!! Adik Beradik Sumbat Pelastik Sampah Dalam Mulut Bayi Sebelum Dibuang

(VIDEO): Apa Yang Terjadi Kepada Wanita Ini Mengejutkan Orang Ramai!!
 


koio 

 
 

Adik Beradik Sumbat Pelastik Sampah Dalam Mulut Bayi Sebelum Dibuang|Kejam dan tidak mempunya perasaan itulah perkara yang di buat oleh seorang lelaki berusia 23 tahun kepada bayi perempuan yang di temui di ladang sawit Felda Palong 2 kelmarin.

Mayat bayi perempuan itu di temui oleh salah seorang warga peternak lembu dengan tubuh dibalut dengan kain batik dan mulutnya di sumbat dengan pelastik,dipercayai untuk mengelakkan tangisan bayi di dengari.

Dilansir dari hmetro.com.my lelaki berusia 23 suspek telah di tahan petang semalam bersama kakanya dipercayai yang melahirkan bayi itu di rumah mereka di felda berkanan.

Ketua polis daerah jelmol Superintendan Hamzah Alias berkata, wanita terbabit dipercayai melahirkan anaknya di rumah pada pagi Khamis lalu dan menyumbat bayi itu dalam plastik sampah sebelum membuangnya.

"Suspek ditahan reman selama empat hari mulai hari ini bagi membantu siasatan, manakala kakaknya dihantar ke Hospital Tuanku Ampuan Najihah, Kuala Pilah untuk menerima rawatan," katanya ketika dihubungi, hari ini.

Siapakah bapak bayi tersebut,apakah mereka berdua ini pernah mengadakan hubungan intim sesama adik beradik,atau seorang adik yang cuba menutupi aib kakaknya.

Berita lanjut akan di kemas kini


>>>Saksikan video di SINI (amaran, 18 tahun keatas sahaja)



Artikel Menarik:

0 Komentar untuk "Kejam!! Adik Beradik Sumbat Pelastik Sampah Dalam Mulut Bayi Sebelum Dibuang"

Back To Top