Powered by Blogger.

Gempar!! 2 Kes Meninggal Dunia Kerana Stroke Haba!!Hati-hati Semua!!





(VEDIO):Padah Ketawa Terbahak-Bahak Sambil Seberang Sungai, Hingga Pakaianya Tertanggal!




Segamat: Seorang pelatih konstabel lelaki, Azizan Ayob, 23, meninggal dunia akibat strok haba ketika menerima rawatan di wad Hospital Daerah Segamat (HDS) di sini, semalam, selepas Allahyarham pitam pada majlis suai kenal kelmarin.

Menurut Pegawai Latihan Luar Pusat Latihan Polis Segamat di Batu Anam, Asisten Superintendan Muzammil Mohammad Mor, Allahyarham dimasukkan ke hospital selepas pitam dan disedari oleh rakan-rakan pelatih ketika majlis suai kenal di kawasan padang kawad di pusat latihan itu kira-kira jam 10 pagi kelmarin.

"Pihak hospital memaklumkan bahawa arwah meninggal dunia dipercayai berpunca dari sistem sel dalam badan tidak berfungsi walaupun dengan bantuan mesin pernafasan," katanya sebagaimana lapor Harian Metro.

Tambah beliau lagi, arwah masih bujang dan berasal dari Tanjung Kling, Melaka.

Jenazahnya telah dibawa pulang ke kampung halaman oleh keluarga terdekat untuk dikebumikan.

Allahyarham antara 467 pelatih konstable lelaki yang didaftarkan diri ke PULAPOL di Segamat yang dijangka menamatkan latihan asas kepolisan pada 11 September ini.

Sementara itu, Pengarah Hospital Daerah Segamat, Dr Aman Rabu mengesahkan pihaknya menerima pesakit dan punca kematian adalah akibat strok haba yang menyebabkan sistem sel dalam badan tidak berfungsi


Ini pula kes lain

Meninggal terkena stroke haba di kedah , berasal dari kg linsosod keningau

Perbualan dalam whatsapp

Copy paste:
Dia mula-mula pening dan muntah-muntah. Pergi hospital masuk wad. Dua malam lepas dia tak sedar kan diri dan doktor sahkan dia koma.

Dalam otak dia ada darah beku dan otak memerlukan oksigen bila oksigen tak sampai kat otak..otak dia mati. Doktor ada masukkan ubat cairkan darah tu tapi takde respon.

So otak dia sekarang sudah membengkak...Doktor perlu jalankan test kedua dan terakhir malam ni dan keputusannya pagi esok. Jika keadaannya masih seperti tu bantuan oksigen akan dimatikan dan jika dengan kehendak Allah dan jika Jennifer Juinin kuat untuk lawan. Kita akan nampak senyuman dan selfie si cantik jennifer lagi.
Kita doakan untuk keajaiban semua. Maaf tak mampu balas satu2. Doa dan sokongan korang amat saya hargai. Semua sayang jennifer dan terkejut berita ni. Saya pun. Semua kuat k. Cha sayang ifer sangat sangat kita bff dunia akhirat k fer :') 

#Kesian  

Bantuan sgt2 d hargai dan d ucapkan ribuan terima kasih
Mayat beliau masih d kedah lagi...masalah tdk dpt bawa balik mayat ke Sabah...disebabkan keluarga mendiang mmg sgt-sgt susah...sekiranya ada sesapa yg ble d0nate utk bawa balik mayat mendiang...
Hati-hati semua pada waktu ini.!!.kerana keadaan cuaca sekarang sangat panas dan boleh mengakibatkan stroke haba.
KONGSIKAN!!












BACA ARTIKEL PENUH DI SINI 

DAN SINI atau SINI

Rakaman CCTV Lengkap DI SINI


   

baca selanjutnya dan lihat 6 gambar DISINI...




Artikel Menarik:








0 Komentar untuk "Gempar!! 2 Kes Meninggal Dunia Kerana Stroke Haba!!Hati-hati Semua!!"

Back To Top