Powered by Blogger.

Wanita Mangsa Rogol Cuba Terjun Dari Bangunan Dengan Tidak Memakai Seurat Benang Jadi Viral Di Laman Sosial.





PETALING JAYA - Seorang penuntut perempuan di sebuah institusi pengajian tinggi swasta (IPTS) di sini, cuba membunuh diri dengan terjun dari tingkat lima di sebuah bangunan pasar raya (Seksyen 14) di sini, selepas diparcayaai dirogol pagi semalam.

Difahamkan, dalam kejadian jam 7 pagi itu, mangsa yang berumur 24 tahun itu dipercayaai dirogol di tempat lain sebelum dia mengayuh basikalnya ke lokasi kejadian untuk bertujuan membunuh diri. Pengawal Keselamatan di bangunan berkenaan yang mahu dikenali sebagai Hamdi, 30-an, berkata, ketika dia sedang menjalankan tugas di tempat berkenaan, dia ternamak mangsa meletakkan basikalnya di kawasan belakang bangunan pasar itu dan menyangka mangsa hendak berjoging. "Namun, selepas meronda di tingkat bawah, pengawal keselamat terkejut apabilaa melihat wanita yang meletkkan basikl tadi sedng duduk di atas tembok dn bersedi untuk terjun. "Apabila saya cubaa menghalang, wanita itu mula menangis sebelum menjerit agar saya tidak mendekatinya,"katanya.


Menurutnya, apabila dia berlari untuk mendapatkan bantuan, dia mendengar bunyi dentuman kuat di tingkat bawah dan ketika itu didapati wanita tersebut sudah tidak sedarkan diri. Katanya, dia kemudian memaklumkan kejadian itu kepada pihak polis. "Wanita yang cedera itu kemudian dibawa ke Pusat Perubatan Universiti Malaya (PPUM) untuk rawatan lanjut," katanya. Menurut sumber, berdasarkan pemeriksaan doktor, ada kesan koyakan pada kemaluan mangsa yang kemungkinan mengesahkan mangsa dirogol. Sementara itu, Ketua Polis Daerah Petaling Jaya, Asistan Komisioner Arjunaidi Mohamed ketika dihubungi mengesahkan kes berkenaan sedang disiasat, sementara wanita itu dalam keadaan stabil


BACA SELANJUTNYA &LIHAT GAMBAR 

DI SINI 

DAN SINI atau SINI

Rakaman CCTV Lengkap DI SINI


   

baca selanjutnya dan lihat 6 gambar DISINI...




Artikel Menarik:






0 Komentar untuk "Wanita Mangsa Rogol Cuba Terjun Dari Bangunan Dengan Tidak Memakai Seurat Benang Jadi Viral Di Laman Sosial."

Back To Top