Powered by Blogger.

Video: Tindakan Pemandu Kejam, Menghentak Muka Orang Tua

(VIDEO): Apa Yang Terjadi Kepada Wanita Ini Mengejutkan Orang Ramai!!



>>>Saksikan video di SINI (amaran, 18 tahun keatas sahaja)

HANYA kerana tidak memberi laluan ketika ingin dipintas, seorang pemandu samseng bertindak biadab menarik rambut serta menolak muka seorang warga emas.
Kejadian ini menjadi bualan ramai sejak semalam selepas video yang dikatakan dirakam berlaku di kawasan Summit USJ, Petaling Jaya tersebar.
Berdasarkan video berdurasi 3 minit 56 saat, insiden bermula setelah kedua-dua kenderaan berhenti lantas pemandu kereta datang ke kereta hadapan dan mula menengking pemandunya yang merupakan warga emas.
Lihat video dibawah:
Ia menjadi semakin buruk apabila pemandu terbabit bertindak menarik rambut dan menghentak muka mangsa sebanyak dua kali tanpa belas kasihan.
Perkara ini membuatkan pengguna jalan raya yang lain berhenti lalu salah seorang yang kasihan dengan nasib mangsa datang ke arah pemandu samseng terbabit dan menegurnya.
Apabila semakin ramai yang mengerumuni tempat kejadian pemandu samseng itu dan ahli keluarganya kembali masuk ke dalam kereta lalu memecut meninggalkan lokasi kejadian.
Walaupun video berkenaan tidak mempunyai audio, ramai beranggapan ia terjadi kerana pemandu samseng itu tidak puas hati apabila tidak dapat memotong kenderaan warga emas berkenaan.
Perkara sebenar masih belum dapat disahkan tapi apa yang pasti tindakan pemandu tersebut memang samseng dan kurang ajar. – 
sumber: MYNEWS
Oleh: IZZAT MOHD ANUAR

Artikel Menarik:

0 Komentar untuk "Video: Tindakan Pemandu Kejam, Menghentak Muka Orang Tua"

Back To Top