Powered by Blogger.

(Video): UPDATE TERKINI: Status Lucah dan Biadap dari Perempuan Yang dera Anak Tirinya Amat Mengejutkan

(VIDEO): Apa Yang Terjadi Kepada Wanita Ini Mengejutkan Orang Ramai!!



Susulan kes penderaan yang berlaku pada seorang kanak-kanak perempuan berusia lima tahun oleh ibu tirinya, gambar-gambar ibu tiri dan gambar kecederaan mangsa tanpa ditapis tersebar di laman sosial.

Gambar-gambar yang dimuat naik oleh Sheila Khan itu telah dikongsi ramai pengguna Facebook dan mencetuskan kemarahan orang ramai yang berang dengan tindakan ibu tiri mangsa.

Kini, status terbaru wanita itu yang dimuatnaik di akaun facebooknya turut didedahkan kepada. Selain berbaur lucah, status ibu tiri ini juga amat biadap.

Memang sungguh mengejutkan. Korang baca selanjutnya di bawah :-







walaubagaimanapun menurut beberapa pengguna laman sosial, nama akaun FB wanita ini adalah palsu..

inilah  nama yang dia gunakan..

 

padan muka!! Kedua-dua pasangan ini telah pun ditangkap..


Sumber foto dari portal MyMetro

SUSULAN kes dera seorang kanak-kanak perempuan berusia lima tahun di Rantau Panjang, Kelantan baru-baru ini,  sepasang suami isteri yang didakwa melakukan perbuatan kejam itu ditahan reman selama empat hari.
Perintah tersebut dikeluarkan oleh Pendaftar Mahkamah Sesyen/ Majistret Pasir Mas, Rashid Mustafa, sebentar tadi.

Bapa kandung dan ibu tiri kanak-kanak perempuan yang didera, ditahan reman empat hari mulai hari ini bagi membantu siasatan berhubung kes itu. Nur Zuliana Zaara Zulkifli, 5, didera di Rantau Panjang, Pasir Mas sehingga menyebabkannya mengalami kecederaan serius termasuk patah 10 tulang rusuk, tulang belakang, bahu kanan selain tulang pinggulnya berubah kedudukan. 

Laporan Berita Kes Dera Budak Sampai Patah 13 Tulang
Lihat video dibawah:




>>>Saksikan video di SINI (amaran, 18 tahun keatas sahaja)



Artikel Menarik:

0 Komentar untuk "(Video): UPDATE TERKINI: Status Lucah dan Biadap dari Perempuan Yang dera Anak Tirinya Amat Mengejutkan"

Back To Top