Powered by Blogger.

Ketahui Bahawa Udang Berbahaya Menyebabkan Wanita Ini Meninggal Dunia Serta Merta.

(VIDEO): Apa Yang Terjadi Kepada Wanita Ini Mengejutkan Orang Ramai!!




Udang + Vit c = Racun (Arsenic Trioxide)

Seorang wanita meninggal dengan mendadak dengan lima punca indera keluar darah, setelah diselidiki ternyata wanita ini meniggal bukan kerana bunuh diri atau dibunuh, melainkan kerana ketidaktahuan tentang racun akibat makanan.

Wanita ini ada kebiasaan minum Vit C tiap hari. Ini tidak manjadi masalah, malam itu wanita ini kebanyakan makan udang. Sebenarnya cuma makan udang saja juga tidak menjadi masalah, kerana orang rumahnya juga makan udang malam itu dan tidak ada yang meninggal dunia.

Tetapi, kerana udang mengandungi Arsenic Pentoxide (As205), dan berhubung habis makan udang itu minum Vit C terjadilah reaksi kimia di dalam perut yang membuat As205 berubah menjadi Arsenic Trioxide (As203) yang sangat beracun.

Ini mengakibatkan hati, jantung, ginjal, pembuluh darah rusuk, usus keluar darah, pembuluh darah melebar hinggah wanita itu meninggal duniamengenaskan dengan kelima punca indera keluar darah.

Jadi berhati-hati, jangan sesekali makan udang sekiranya anda aktif minum Vit C pada masa yang sama. Sebarkan info ini kepada teman-teman anda semua, terutamanya orang yang anda sangat sayang. - Daripada Thony Tebe. 

Semoga bermanfaat.


>>>Saksikan video di SINI (amaran, 18 tahun keatas sahaja)



Artikel Menarik:

0 Komentar untuk "Ketahui Bahawa Udang Berbahaya Menyebabkan Wanita Ini Meninggal Dunia Serta Merta."

Back To Top