Powered by Blogger.

(VIDEO):IBU BAPA WAJIB TONTON DAN SELAMATKAN NYAWA ANAK ANDA!! SEBARKAN!!

(VIDEO): Apa Yang Terjadi Kepada Wanita Ini Mengejutkan Orang Ramai!!







IBU BAPA WAJIB TONTON DAN AMBIL LANGKAH PERLU

Hasil kajian gejala siber oleh team yang diketuai oleh anak kami yang berkelulusan Ijazah dalam "IT Artificial Intelligence", juga perkongsian dengan pihak-pihak lain yang melakukan PRANK yang sama mendedahkan bahawa gejala ini juga berlaku dengan berleluasa di Malaysia.
Hanya dengan 30 minit chatting, pelajar perempuan IPTA bertudung yang baru dikenali boleh setuju keluar asrama jam 3 pagi untuk ikut bermalam ke Genting, HOTEL, bahkan ke rumah bujang. Anak perempuan berumur 13 tahun boleh keluar rumah jam 6 pagi menunggu jantan di tepi jalan berhampiran rumahnya untuk menyerah diri.

Tidak perlu disuruh tanggalkan pakaian kerana mereka akan bogelkan diri sendiri sebaik saja sampai di bilik, seolah-olah sudah terlalu biasa. Apabila tidak di'beri' apa yang 'dihajati' (kerana itu hanyalah satu eksperimen tanpa mereka ketahui) ada yang sampai meraung-raung 'mahu'kan apa yang dia suka... berbagai-bagai alasan terpaksa diberikan untuk memujuk mereka agar bersetuju dihantar pulang tanpa dipenuhi 'hajatnya'.
Itu tandanya bahawa ketagihan seks di kalangan remaja kita sudah masuk ke tahap PALING PARAH. Iman anak gadis kita senipis kulit bawang. Nafsu rakus anak lelaki kita juga sudah mengalahkan buaya. Kemudahan internet dan smart phone hanya menjadi 'pintu' pembuka gejala sahaja.
Jika dahulu ia bermula dari usia 13 tahun, perkongsian para guru mendedahkan bahawa anak perempuan kita sudah mulai ketagihan seks sejak berusia 10 tahun lagi. Terlalu banyak perkongsian dari masyarakat sejak pendedahan kami dalam hal berkaitan.
Berbagai-bagai kisah yang sama kami terima selepas isu gadis 11 tahun melahirkan serta artikel pendedahan oleh Tuan Haji Abdul Ghani Haron, seorang pesara Guru Besar yang menjadi rakan FB kepada Pengetua kami Dr Hj Masjuki berkaitan isu ini..

Itu juga antara sebab mengapa rakyat terlalu marah dengan kenyataan tidak masuk akal oleh Azalina Osman Said.

Ambillah langkah berjaga-jaga. Jangan biarkan anak kita terlalu bebas di alam maya. Sekat apa yang perlu. Selongkar beg, bilik, browsing history dan akaun media sosial mereka. Pasanglah mata-mata dari kalangan saudara mara, rakan sebaya dan kaum keluarga yang boleh dipercayai.
Semoga perkongsian ini bermanfaat.

LIHAT VIDEO DIBAWAH:


MOHON SEBARKAN!! SELAMATKAN ANAK ANDA SEBELUM TERLAMBAT!!


>>>Saksikan video di SINI (amaran, 18 tahun keatas sahaja)



Artikel Menarik:

0 Komentar untuk "(VIDEO):IBU BAPA WAJIB TONTON DAN SELAMATKAN NYAWA ANAK ANDA!! SEBARKAN!!"

Back To Top