Powered by Blogger.

(VIDEO):OMG !!! WANITA INI 'LAHIRKAN' 'SESUATU YANG MENGEJUTKAN KINI TERSEBAR

(VIDEO): Apa Yang Terjadi Kepada Wanita Ini Mengejutkan Orang Ramai!!




Di Hainan, seorang wanita, yang dikenal pasti oleh nama keluarga Chen, melahirkan seorang bayi perempuan cantik pada 21 September. Dia dihantar anaknya ke dalam wad bersalin Hospital Wanning People’s ini.

Selepas melahirkan anak, Cik Chen disimpan rasa sakit yang tajam di perut dan membuat lawatan kerap ke bilik air. Kadang-kadang rasa sakit itu akan menjadi begitu buruk dia hendak keluar dalam peluh sejuk.

Doktor dan jururawat menolak kebimbangan beliau, walaupun secara terus-terang
menolak untuk memberi medical cek up. Seorang doktor memarah dia dan memberitahunya bahawa dia tidak pernah mempunyai seorang pesakit yang begitu cerewet.

Jadi Cik Chen telah mengambil bayi balik rumah dengannya, tetapi kesakitan masih berlaku. Malah, ia menjadi lebih buruk dan dia juga mula mengalami keputihan dan air kencingnya menpunyai bau yang pelik.

Akhirnya, pada hari pertama bulan ini, beliau pergi ke tandas malah ia  terkejut apabila melihat bahawa dia telah meninggal sekeping 5 cm kain kasa yang telah dibalutkan dalam pembekuan darah dan lain-lain yang tidak dapat dijelaskan perkara menjijikkan.

Beliau mengambil gambar dan dibungkus kain kasa yang dalam beg plastik. Cik Chen telah mengambil beg itu kembali ke hospital dan menuntut mereka menjalankan ujian.

Seorang jururawat terkejut tetapi kemudian memberitahu beliau, ia adalah satu perkara yang baik dia hendak  berak keluar perkara yang tipis yang keji.

Cik Chen merancang untuk sue hospital kerana dia bimbang komplikasi tambahan yang terhasil daripada mempunyai sekeping kain kasa yang terperangkap di dalam selama lebih sebulan.






>>>Saksikan video di SINI (amaran, 18 tahun keatas sahaja)



Artikel Menarik:

0 Komentar untuk "(VIDEO):OMG !!! WANITA INI 'LAHIRKAN' 'SESUATU YANG MENGEJUTKAN KINI TERSEBAR"

Back To Top