Powered by Blogger.

"..Berjaya Membawa Pulang Ke Pangkuan Keluarga Seorang Pejuang Kita.."

(VIDEO): Apa Yang Terjadi Kepada Wanita Ini Mengejutkan Orang Ramai!!




Update daripada lawyer Azam:
Alhamdulillah berkat doa semua tadi kita berjaya membawa pulang ke pangkuan keluarga seorang pejuang kita yg di tuduh mencuri handphone di Low Yatt.

Saya pesan kpd beliau jangan sorok muka. Tunjuk langkah tegap berani menghadapi realiti dunia tanpa gentar.

Tunjukkan pada dunia bahawa Melayu itu pantang undur dlm perjuangan.
Tanganmu ku genggam ku julang ke udara  Akan ku jeritkan bagaikan halilintar.

Kebebasan abadi!!!

Takbir!!!




PEGUAM bela yang mewakili suspek kes kecurian telefon bimbit di Plaza Low Yat, Mohd Khairul Azam Abdul Aziz hari ini tampil memberi kenyataan sidang media di Mahkamah Jalan Duta, Kuala Lumpur mendakwa Ketua Polis Negara, Tan Sri Khalid Abu Bakar sebagai penipu apabila memberikan maklumat yang tidak benar berkaitan kes anak guamnya.
Menurutnya, Khalid dalam kenyataannya sebelum ini memberitahu bahawa terdapat dua suspek yang mana seorang lagi dilaporkan membuat cerita palsu.
Sebaliknya, Khairul Azam berkata dia dimaklumkan oleh anak guam bahawa hanya seorang sahaja yang naik ke tingkat dan bukannya dua.
Nah anda baca sendiri kenyataan yang dikongsikan Khairul Azam menerusi laman Facebooknya.
mnh1
mnh
Peguam bela ini turut mempertikaikan kredibiliti pihak polis apabila pemimpin tertinggi pasukan keselamatan negara itu mengeluarkan kenyataan yang mengelirukan orang awam selain mengeluarkan kenyataan bohong.
Suspek, seorang penggangur hari ini mengaku tidak bersalah di Mahkamah Majistret Jalan Duta atas tuduhan mencuri sebuah telefon bimbit, Sabtu lalu.

Shahrul Anuar Abdul Aziz, 22, didakwa mencuri telefon bimbit berharga RM800 di Techasia Boutique, Plaza Low Yat, Bukit Bintang pada 4.47 petang, 11 Julai lalu.

Majistret Nur Aminahtul Mardiah Noor Nordin membenarkan tertuduh diikat jamin RM3,000 dan menetapkan 14 Ogos untuk sebutan semula. –
Oleh:  JULIANA JOHAR 
LOW YATT- INSIDEN DILIHAT SEBAGAI TINDAKAN JENAYAH, BUKAN ISU KAUM -PM

Komen



>>>Saksikan video di SINI (amaran, 18 tahun keatas sahaja)



Artikel Menarik:

0 Komentar untuk ""..Berjaya Membawa Pulang Ke Pangkuan Keluarga Seorang Pejuang Kita..""

Back To Top