Powered by Blogger.

BERWASPADALAH...!!! INNALILLAHI WA INNA ILAIHI RAJI'UN Ada Agama Baru Yang Meniru Islam?

(VIDEO): Apa Yang Terjadi Kepada Wanita Ini Mengejutkan Orang Ramai!!



W A S P A D A L A H............INNALILLAHI WA INNA ILAIHI RAJI'UN.....

Ya Allah....Musibah Besar Mengingati Ummat, Ada Agama baru yang meniru Islam...(Muslim Wajib Baca...!!!)

Adalah Agama baru kristian ortodok dari syira dan Lebanon...Namanya Kristian Ortodok Syiria (KOS). Mereka solat, puasa, Zakat, Gerejanya berbentuk Ummat Muslim...Bangunan gerejanya persis seperti alunan ayat quran...Bila dengar bacaan-bacaan pun sama seperti alunan ayat quran.

Sungguh khawatir terkutuk anak-anak dan generasi kita, juga nantinya jika kita kurang bertaqwa. Aliran baru ini masuk ke Indonesia dari Syiria & Libanon, Agama kristian yang menyerupai Islam.

Kenapa disebut agama baru? Kerana Nabi Isa tak pernah mengajarkan Kristian dan trinitas, semua Nabi dan rasul termasuk Nabi Isa semua membawa agama tauhid kepada satu Tuhan aitu Allah Ta'ala, dan agamaya yaitu agama Islam.

Dan agama baru KOS (Kristian Ortodoks Syria) saat ini sedang berleluasa di Indonesia, yang dibaca tu bukan Quran tapi injil dalam bahasa arab.

Demi Islam dan Kaum Musliman, sebarkan informasi ini ke umat nabi Muhammad Saw, dan perbanyakkan taqwa kita dengan mendekati Allah Ta'ala.

Jangan takut untuk memberitahu berita ini, kerana Allah akan menggantinya berlipat ganda, tapi jika berhenti di tangan anda, bererti anda seolah-olah tidak peduli dengan ajaran Islam.

Wallahualam,... Semoga informasi ini menjadi peringatan.

KONGSIKAN!!..


>>>Saksikan video di SINI (amaran, 18 tahun keatas sahaja)



Artikel Menarik:

0 Komentar untuk "BERWASPADALAH...!!! INNALILLAHI WA INNA ILAIHI RAJI'UN Ada Agama Baru Yang Meniru Islam?"

Back To Top