Powered by Blogger.

(VIDEO): HEBOH!! ISTERI MENGAMUK DEPAN ORANG RAMAI SUAMI KANTOI CURANG

(VIDEO): Apa Yang Terjadi Kepada Wanita Ini Mengejutkan Orang Ramai!!





video suami kantoi dating dengan wanita lain
(KAHWIN 6 MINGGU) VIDEO ISTERI MENGAMUK DEPAN RAMAI SUAMI KANTOI CURANG | Seorang lelaki terpaksa menangung malu di sebuah restoran gara-gara amukan seorang isteri yang mengetahui rahasianya mempunyai hubungan dengan wanita lain,video yang di viralkan di laman facebook itu beberapa jam lepas kini menjadi tontonan umum.


Lihat Video Dibawah: 


Video Player
00:00
00:40
Dalam video nampak wanita berkenan mengamuk sekan bagai kena rasuk lantaran melihat suaminya bermesra dengan wanita lain..ekoran video itu beberapa natizen mendakwa mungkin inilah video cerita Walaupun Baru Berkahwin, Wanita Ini Akhirnya ‘RELA’ Suami Dirampas Perempuan Lain (KAHWIN 6 MINGGU)  yang viral semalam.nampak dari paparan video wajah lelaki tersebut mempunyai iras rupa yang sama.bebarapa media turut mengesahkan bahwa lelaki dan juga perempuan dalam video tersebut adalah  lelaki dalam cerita “kahwin 6 minggu.”
LUAHAN WANITA RELA SUAMI DIRAMPAS WANITA LAIN.
Screen-Shot-2015-07-02-at-9.49.26-PM-630x486

inilah luahan beliau setelah dia tau suaminya curang dengan wanita lain.
“Saya bangun pagi ini dan memikirkan bagaimana rasanya berdating dengan suami orang?
Tak rasa diri itu murah sangat? Apa awak fikir lelaki itu akan setia pada awak? Kalau dia boleh mengkhianati isterinya berkali-kali, apa yang membuatkan awak terfikir yang dia tidak akan melakukan perkara yang sama kepada awak?
Untuk melihat apa yang dia buat untuk awak adalah apa yang dia buat untuk saya adalah kelakar. Di usia seperti itu, apa saja yang dia katakan atau lakukan semuanya nampak indah.
Bunga, kek, makanan dan sebagainya. Dia seperti lelaki yang sempurna. Dia bukannya seorang lelaki bunga. Saya boleh berikan awak buku mengenai apa yang dia suka dan tak suka kalau awak mahu.
Saya ingatkan dialah lelaki yang sesuai pada kali pertama bertemu dengannya. Sungguh menawan hati. Sebab dia boleh lakukan semua itu kerana merasakan dirinya berkuasa dan terjamin manakala awak pula tiada apa-apa. Tiada rupa, karier dan dia mempunyai hak mutlak ke atas awak.
Adakah saya rasa sakit hati? Sakit hati itu kurang tepat. Dikhianati? Dimanipulasi? Ya, sudah tentu. Saya sangkakan saya sangat mengenali dirinya. Saya tak rasa awak boleh memahami kesemua itu sebab hanya wanita yang akan faham. Perempuan, tidak.
8 tahun, kami dah melalui bermacam-macam dugaan dan ujian yang diberikan itu untuk menguji kami sebagai pasangan dan kami tetap mencitai satu sama lain. Saya mengenali dia dari dalam dan luar. Awak tidak mengenali dia serapat itu.
Menjadi wanita yang lain tidak memberikan anda kelebihan. Biar saya beritahu awak, lelaki seperti ini tidak berbaloi untuk dikejar. Jika dia boleh lakukan perkara ini terhadap isteri dia untuk mendapatkan awak, apa yang awak fikirkan yang dia tidak akan sanggup lakukan perkara yang sama terhadap awak jika dia sudah mulai bosan dengan awak?
Saya sangat bersyukur yang Allah telah membuka mata saya untuk melihat kebenaran. Saya berhak untuk mendapatkan lelaki yang lebih baik. Awak boleh ambil dia.

Tak, saya tak sedih sebab awak ambil cinta hati saya. Saya gembira awak berbuat demikian. Awak selamatkan saya dari seorang lelaki penipu.

Ingatlah, awak lakukan ini terhadap isteri orang tanpa memikirkan hati dan perasaan dia tetapi Allah memerhati perbuatan awak lagi-lagi di bulan Ramadan ini.
Allah Maha Besar dan Maha Adil. Awak akan dapat kirafah awak. Saya tak percaya yang awak begitu berani pergi ke majlis perkahwinan kami dengan ahli keluarga awak dan juga mengambil gambar dengan kami.
Kepada cintaku, Hidayat Kamarrudin, saya harap awak berjaya dalam menemui kehidupan yang awak mahukan dalam hidup awak. Kehidupan yang awak impikan semenjak tahun 2007. Saya harap Allah masih sayangkan awak dan membimbing awak ke jalan yang benar. Terima kasih di atas kesemua memori yang kita pernah lalui. – ElectricTomato.

Sebuah video pendek memperlihatkan pertelingkahan antara 4 individu dipercayai pasangan suami isteri, adik ipar (adik/kakak si isteri) dan teman wanita lelaki berkenaan viral di media-media sosial negara ini sejak semalam.
Ia menimbulkan pelbagai pertanyaan dan debat seperti anda jangan la nak percaya kepada teman lelaki atau suami anda sangat walaupun dia pijak semut tak mati depan anda.
Pergaduhan bermula apabila lelaki berkenaan yang sedang menikmati hidangan bersama seorang wanita yang dipercayai teman wanitanya dihampiri isteri dan adik iparnya yang mengamuk dan mencampak semua makanan yang ada di atas meja.
Tonton video berikut;
Ia disusuli dengan pertelingkahan antara kesemua yang terbabit dengan begitu banyak mata di food court berkenaan bertumpu kepada aksi hangat percuma yang sedang berlangsung.
Antara kata-kata yang dapat didengari ialah kekecewaan wanita itu serta amaran mahu bertemu di mahkamah kepada suaminya.
Selain itu, kedengaran kata-kata seperti tidak tahu malu keluar dengan laki orang.
Itu bahagian pertama.
Pergaduhan itu rupanya kemudian berlangsung di media sosial dengan wanita berkenaan meluahkan rasa kecewa kepada suami dan teman wanitanya di akaun instagram miliknya.
mynewshub.cc
mynewshub.cc
Banyak lagi perkara yang mula timbul.
Rupanya mereka baru melangsungkan perkahwinan awal Mei lalu dan lelaki itu didakwa sudah curang pada bulan ini (Julai).
Si isteri melangkah beberapa tapak ke depan lagi dengan memuat naik gambar suami dengan teman wanitanya.
mynewshub.cc
mynewshub.cc
Si isteri telah mendedahkan kad kahwin mereka yang dengan jelas memperlihatkan namanya ialah Fauziana Affandi (Anna) dan suaminya Hidayat Kamarruddin.
Si isterinya antaranya bertanya kepada teman wanita si suami yang bernama Ernie (si isteri yang dedahkan) ialah apakah dia yakin selamat melanjutkan hubungan dengan suaminya.
“Kalau dia buat begini berkali-kali kepada isterinya, apa yang membuat kamu berfikir dia tidak akan melakukan yang sama dengan kamu?,”.
Opsss kejap-kejap… berkali-kali….
Dah pernah kantoi ke?
By the way.. Ernie dikatakan baru berusia 19 tahun… hebat dah mampu sailang laki orang.
Lebih dramatik dan menyedihkan, rupanya teman wanita suaminya itu turut hadir bersama keluarganya di perkahwinan mereka dan bergambar bersama.
Apa pun…status si isteri berakhir dengan kata-kata ucapan selamat kepada suaminya…
Dia masih menggunakan kata To You My Love : @hidayatkamaruddin….
Dia juga merelakan suaminya untuk bersama wanita itu.
Namun, episod belum berakhir di situ, selepas beberapa jam, si suami turut tampil dengan status baru yang menzahirkan bahawa sikap isterinya yang telah memalukan diri dia dan teman wanitanya.
“Berlaku apa-apa kepada dia (teman wanita), awak yang akan memikul tanggungjawab,” katanya.
mynewshub.cc
mynewshub.cc
Dalam luahan itu, terkeluar juga beberapa kekecewaan lama si suami terhadap isterinya.
Antaranya dakwaan si isteri yang begitu mendambakan kemewahan yang tidak mampu dipenuhi olehnya.
Selain itu, dakwaan perbelanjaan tinggi terpaksa dikeluarkan untuk perkahwinan mewah yang diinginkan si isteri menyebabkan mereka terbeban dengan hutang.
Si suami juga memberitahu, perhubungan dan perkenalan antara mereka selama 8 tahun bukan sesuatu yang indah buat dirinya.
Macam-macam lagi la yang timbul.
Sejujurnya… simpati pada dua-dua orang pasal bila perhatikan lama-lama…budak-budak lagi…
Orang kata 7 tahun pertama perkahwinan tempoh yang amat sukar untuk kebanyakan pasangan….bukan semua yea…kebanyakkan…
Dia orang ni baru dua bulan…
Dah tentu belum ada anak apa lagi kan…kalau mereka bersabar, mungkin benda boleh elok balik.
Apa pun, sayang… kantoi sudah kau Hidayat…
Antara doa ku…. jangan bulan depan TV3 keluar drama Dia Suami Kantoi Di Food Court dah la….


>>>Saksikan video di SINI (amaran, 18 tahun keatas sahaja)



Artikel Menarik:

0 Komentar untuk "(VIDEO): HEBOH!! ISTERI MENGAMUK DEPAN ORANG RAMAI SUAMI KANTOI CURANG"

Back To Top