Powered by Blogger.

MOHON SEBARKAN!! INILAH SUSPEK YANG MEROGOL DAN MEMBUANG WANITA SEPARUH B*GEL DI DALAM LONGKANG

(VIDEO): Apa Yang Terjadi Kepada Wanita Ini Mengejutkan Orang Ramai!!


SEBARKAN!!!! VIRALKAN!!!! TIDAK MUSTAHIL ORANG YANG SAMA BUAT JENAYAH INI!
Lakaran wajah lelaki itu adalah 'ORANG YANG DISYAKI' telah melakukan jenayah " MEROGOL DAN MENCEDERAKAN " lalu MEMBUANG seorang gadis tempatan pada 9/7/2015 (ditemui dalam keadaan separuh bogel dalam longkang besar di Jalan Bundusan) .
MOHON KERJASAMA ORANG RAMAI, MARI BANTU PDRM DAN PIHAK BERWAJIB SUPAYA DAPAT BERKAS SI PENJENAYAH INI SECEPAT MUNGKIN!!

LELAKI INI MEMPUNYAI KES ROGOL DI DAERAH KOTA BELUD BEBERAPA BULAN YANG LEPAS, NAMUN MANGSA ROGOL BERNASIB BAIK KERANA SEMPAT MELEPASKAN DIRI. KINI LELAKI INI SEDANG BERLEGAR-LEGAR DAN TIDAK DIKETAHUI LOKASI SEBENAR..MOHON SUPAYA ORANG RAMAI DAPAT MEMBERIKAN MAKLUMAT ATAU INFO SEKIRANYA MELIHAT LELAKI INI DIMANA SAJA BERADA...HUBUNGI PIHAK POLIS YANG BERDEKATAN DI TEMPAT ANDA!!






Laporan susulan kes jumpa seorang perempuan separuh bogel di dalam longkang bersebelahan Restoran Dowish, Penampang

A) Laporan Polis : Penampang/6233/15 @ 
09.07.2015 @ 1356hrs

Klasifikasi kes: Sek 326 kk (xselesai)
Pegawai penyiasat: Insp Muniswaran Rajendran
Pengadu : KPL SHARIZAN MOHD ARSAD, L/31 Thn, B/MELAYU, No KP/RF156419, K/ANGGOTA POLIS, Almt/Kuartes SMK Datuk Peters

B)TEMPAT KEJADIAN: longkang bersebelahan Restoran Dowish, Penampang

C) TARIKH & MASA KEJADIAN: 
09.07.15 & masa kejadian tidak diketahui


D) MANGSA : IDA BINTI SAID, P/28 Thn, B/ BAJAU, No KPT: 870206125482, K/ Penjaga Kedai Photostat 'U-Fren' UNITAR Bundusan, A/ Beverly Hills, Phase 2, Blok C-03-1, Jalan Bundusan Penampang

E) Tangkapan / suspek : Tiada

F) HARTA TERLIBAT: Tiada
KECEDERAAN : 
-lebam pada bahagian kepala dan kedua- dua mata dan retak pada bahagian tulang pipi sebelah kiri
-terdapat kesan geseran pada bahagian kemaluan mangsa

KERUGIAN: Tiada

G). FAKTA KES : 

Pada 09/07/2015 lebih kurang jam 1225 hrs semasa pengadu bertugas di Bilik Gerakan IPD Penampang, pengadu telah menerima panggilan daripada seorang lelaki bernama HAMDAN (no telefon 0178339529)  dan lelaki tersebut telah memaklumkan terjumpa seorang perempuan dalam longkang dalam keadaan separuh bogel di hadapan Restoran Dowish Penampang. Laporan dibuat sebagai maklumat pertama.

Siasatan awal mendapati, mangsa telah dijumpai oleh seorang lelaki yang kebetulan jalan kaki dan lalu di tepi longkang tersebut untuk pergi ke perhentian bas berhampiran sekolah SMK Bahang, Penampang. Lelaki tersebut ternampak seorang perempuan yang hanya memakai coli berada di dalam longkang dalam keadaan terbaring dan menggigil. Lelaki tersebut terus menghubungi polis dengan talian 999 dan beberapa minit kemudian pihak polis serta ambulans tiba di tempat kejadian dan perempuan tersebut terus dibawa ke Hospital Queen 1 untuk pemeriksaan dan rawatan doktor.

Siasatan lanjut mendapati, mangsa mengalami kecederaan pada bahagian kepala dan muka dan telah mendapatkan rawatan awal di Hospital Queen 1 dan doktor menyatakan bahawa terdapat retakan pada pipi kiri mangsa manakala lain- lain bahagian badan adalah dalam keadaan yang baik. Mangsa kemudian telah dibawa ke Hospital Queen 2 untuk pemeriksaan lanjut dan hasilnya doktor telah menyatakan bahawa terdapat kesan geseran pada kemaluan mangsa dan dipercayai mangsa telah dirogol sebelum dicampakkan ke dalam longkang tersebut. Mangsa juga telah menjalani pembedahan pada bahagian mukanya untuk mengeluarkan darah beku dibahagian tersebut. Mangsa masih dalam keadaan separuh sedar.

Butiran lain adalah, mangsa telah dikenalpasti sebagai IDA BINTI SAID oleh adik kandungnya bernama Mainah Binti Said. Mangsa tinggal di Apartment Beverly Hills, Bundusan, Penampang bersama dengan saudaranya dan dia akan berjalan kaki ke tempat kerjanya berdekatan Universiti Tunku Abdul Rahman (Unitar Bundusan) iaitu di Kedai Photostat “U- Fren" dan mangsa bekerja sebagai penjaga kedai tersebut. Mangsa sudah bekerja di kedai tersebut sejak tiga bulan yang lalu. Kali terakhir mangsa dijumpai selamat adalah pada jam lebih kurang lima pagi iaitu oleh saudaranya yang tinggal satu bilik dengannya pada hari kejadian.

Tindakan IO :
-Telah melawat tempat kejadian
-Telah merakam percakapan pengadu (anggota bilik gerakan) dan saksi
-Telah melawat mangsa di Hospital Queen 1
-Telah maklum kejadian pada pasukan Forensik IPK Sabah


Sekian untuk makluman YDH Datuk




sumber: 


>>>Saksikan video di SINI (amaran, 18 tahun keatas sahaja)



Artikel Menarik:

0 Komentar untuk "MOHON SEBARKAN!! INILAH SUSPEK YANG MEROGOL DAN MEMBUANG WANITA SEPARUH B*GEL DI DALAM LONGKANG"

Back To Top