Powered by Blogger.

KENYATAAN BERANI!! .."SUMPAH ! AKU AKAN TEMBAK NAJIB DAN ROSMAH.."??

(VIDEO): Apa Yang Terjadi Kepada Wanita Ini Mengejutkan Orang Ramai!!


SUMPAH AKU AKAN TEMBAK NAJIB DAN ROSMAH

SUMPAH AKU AKAN TEMBAK NAJIB DAN ROSMAH
SUMPAH ! AKU AKAN TEMBAK NAJIB DAN ROSMAH | Nekad! satu kenyataan yang di buat oleh seorang pengguna facebook yang dikenali sebagai Khairul Ez Jalil,menjadi viral di media sosial.
Lelaki berkenan memuat naik satu status dengan lantang dan tidak merasa segan atau pun takut dengan tindakannya.katanya “Aku kalau dapat pistol, sumpah aku bunuh Najib sama Rosmah… status tersebut di akhiri dengan sebuah cabaran agak-agaknya kena tangkap tak aku keluar statement ni?”
ugut najib
Tindakan tegas perlu di ambil bagi pelajaran buat pengguna media sosial lainnya agar tidak terlalu bertindak di luar batasan sehingga mendatangkan kata-kata ugutan dan membunuh.

Apa yang menarik adalah ugutan yang dibuat bukan kepada celang-celang orang,ianya kepada satu pemimpin.apa yang ditulisnya itu kemudian menjadi viral di laman-laman sosial malah perkara ini juga sudah dimaklumkan kepada profile Twitter Najib serta Ketua Polis Negara, Tan Sri Khalid Abu Bakar.
ugutan
Perkaran nekad yang di buat oleh lelaki terbabit ada kemungkinan akibat kenaikan harga minyak yang bermula pada rabu lepas.apa pun dari info yang kami dapat pihak polis telah membuat siasatan.
sumber: eberita

>>>Saksikan video di SINI (amaran, 18 tahun keatas sahaja)



Artikel Menarik:

0 Komentar untuk "KENYATAAN BERANI!! .."SUMPAH ! AKU AKAN TEMBAK NAJIB DAN ROSMAH.."??"

Back To Top