Powered by Blogger.

Gempar!! Pengakuan Berani!! Gadis Berusia 16 Tahun Dirogol Mat Bangladesh Di Dalam Stor!!











Hulu Selangor: Wajah murung seorang gadis remaja yang tiba-tiba enggan bercakap akhirnya membngkar tragedi sedih apabila mangsa pernah diperkosa seorang pekerja kilang warga Bangladesh.

Mangsa yang berusia 16 tahun dikatakan dirogol lelaki terbabit di dalam bangunan kilang tempat mangsa bekerja di Batang Kali, di sini, menyebabkan mangsa mengalami trauma akibat kejadian itu.

Dalam kejadian jam 1.30 tengah hari, Jumaat lalu, mangsa yang ketika itu sedang bekerja mendakwa dipaksa seorang rakan sekerjanya masuk ke dalam stor.

Sumber  polis berkata, remaja terbabit yang mengenali suspek sebagai rakan sekerjanya kemudian diheret tangannya masuk ke dalam stor berkenaan sebelum diperkosa.
Mangsa kemudian ditinggalkan di stor sebelum lelaki Bangladesh terbabit keluar daripada stor untuk menyambung kerjanya." katanya.

Menurutnya tiga hari selepas kejadian itu, mangsa yang kelihatan muram dan tidak berdaya ditanya ahli keluarganya, menyebabkan remaja itu menceritakan kejadian dia dirogol.
Susulan itu keluarga mangsa terus membuat laporan di Ibu Pejabat Polis (IPD)Hulu Selangor berhubung kejadian berkenaan.

"Anggota polis berjaya menahan lelaki warga Bangladesh itu untuk siasatan lanjut.
"Suspek ditahan reman tujuh hari sehingga2 Oktober untuk disoal siasat.Kes disiasat mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan."katanya.




BACA ARTIKEL PENUH DI SINI 

DAN SINI

Rakaman CCTV Lengkap DI SINI


   

baca selanjutnya dan lihat 6 gambar DISINI...




Artikel Menarik:







0 Komentar untuk "Gempar!! Pengakuan Berani!! Gadis Berusia 16 Tahun Dirogol Mat Bangladesh Di Dalam Stor!!"

Back To Top