Powered by Blogger.

Pendedahan Berani!! 'Saya pernah Tidur Dengan Dia, Please Jangan Cerita Kat Isteri Saya' [15 Gambar Screan Shot]







Wanita bernama Nabila berkongsikan beberapa screenshot perbualannya dengan lelaki yang juga suami kepada rakan baiknya

Bermula dari hubungan adik angkat sehinggalah 'terangkat' sampai ke katil. Bagaimananpun, lelaki itu menafikan yang mereka berzina. Sebaliknya hanya sekadar meraba payudara adik angkatnya sahaja. Ini kerana dia lebih puas berbuat demikian sehingga sanggup membelikan pakaian dalam baru untuk perempuan itu.

Luluh hati isteri setelah mengetahui suaminya berlaku curang. Malangnya lelaki itu masih tidak mampu melupakan perempuan itu 

Baca screenshot di bawah;



















"Sebagai pengajaran untuk para suami di luar sana dan juga sebagai peringatan kepada isteri agar jangan mudah percaya dengan perempuan yang selalu berdamping dengan suami di tempat kerja.

"Hubungan yang mula-mulanya dengan status adik angkat yang lama kelamaan sampai terangkat atas katil. Bukan nak suruh syak wasangka pada suami, tetapi berwaspadalah. Di depan kita memangbaik, tetapi di belakang kita dia tidurpula dengan betina lain," kata Nabila 

sumber:- http://isumelet0p





BACA ARTIKEL PENUH DI SINI 

DAN SINI

Rakaman CCTV Lengkap DI SINI


   

baca selanjutnya dan lihat 6 gambar DISINI...




Artikel Menarik:






0 Komentar untuk "Pendedahan Berani!! 'Saya pernah Tidur Dengan Dia, Please Jangan Cerita Kat Isteri Saya' [15 Gambar Screan Shot]"

Back To Top