Powered by Blogger.

Mengejutkan!! Penyanyi Lelaki Popular Ditahan Liwat Remaja 17 Tahun






lopp
Penyanyi Lelaki Popular Ditahan Liwat Remaja 17 Tahun|Seorang penyanyi lelaki telah di tahan pihak polis atas tuduhan meliwat seorang remaja 17 tahun di kediamannya baru baru ini.Pihak polis mengatakan tangkapan tersebut di buat atas laporan oleh ibu mangsa.
Kejadian bermula setelah usai satu program yang di tayangkan di tv  tempatan hingga pukul 10 malam dan ia merupakan program penyanyi lelaki tersebut.

Kemudian mangsa yang juga rekan kepeda penyanyi itu juga hendak pulang kerumah dan di ajak oleh penyanyi tersebut karena melalui jalan yang sama akan tetapi penyanyi tersebut menawarkan untuk tidur kerumahnya karena ia sudah terlalu lewat
Setelah sampai di rumahnya saya disuruh untuk mengurut badannya dengan alasan dia merasa penat,tapi saya menolak dan lari kebawah jelasnya ketika membuat laporan pada 18.02.2016.
Sebelumnya kami pernah berjumpa pada 31 januari lalu tapi kami hilang perhubungan selama 2 minggu dan kami bertemu di dalam program yang sama katanya.
Saya juga di ajak masuk kedalam bilik peribadinya tapi saya menolak dengan alasan saya mahu mengadakan sholat thajjud serta sudah mengantuk Dan mahu tidur.

Namun alasan itu tidak memendam niatnya ,Kira kira pukul empat pagi saya merasakan ada pergerakan yang aneh di bagian tubuh belakang saya ,ketika membuka mata dan menoleh ,saya sangat terkejut dan beristigfar banyak banyak.katanya
Difahamkan setelah mangsa menyadari perlakuan penyanyi itu ia terus balik ke rumah yang tidak jauh dari kediaman penyanyi tersebut.dan menceritakannya kepada ibunya.
Setelah ibu mangsa membuat laporan,pihak polis terus membuat tangkapan kepada penyanyi tersebut selepas menunaikan solat subuh tanpa sembarang perlawanan.

Untuk membuktikan hal tersebut penyanyi dan mangsa di bawa kehospital untuk melakukan pemeriksaan atau “Visum” dan pada akhirnya penyanyi tersebut mengaku atas perlakuannya.
Pihak polis juga percaya bahwa penyanyi itu berkemungkinan memiliki korban lain ,kami menahannya dengan hasil siasatan dan juga hasil visum yang di keluarkan oleh doktor.katanya.
Saya tidak heran [Bekas isteri ]

Dalam senyap senyap pada akhirnya terbongkar juga,berita mengenai penyanyi tersebut terus di cium oleh bekas isterinya yang juga seorang penyanyi,”saya tidak heran” katanya sepatah ketika di tanya tentang penangkapan bekas suaminya itu.
Namun apabila di tanya apakah bekas suaminya itu menyukai sesama sejenis? Beliau hanya tersenyum dan enggan Untuk menceritakannya.



BACA ARTIKEL PENUH DI SINI 

DAN SINI

Rakaman CCTV Lengkap DI SINI


   

baca selanjutnya dan lihat 6 gambar DISINI...




Artikel Menarik:






0 Komentar untuk "Mengejutkan!! Penyanyi Lelaki Popular Ditahan Liwat Remaja 17 Tahun"

Back To Top