Powered by Blogger.

[Video ]Akhir Zaman!! Lagi Pasangan Melekat Ketika Berjimak!!??






MELEKAT
[Video ] Lagi Pasangan Melekat Katika Berjimak|Rekaman video yang dikongsikan oleh LiveLeak yang menunjukkan seorang lelaki yang agak berumur mati melekat ketika bersetubuh dengan seorang pelacur wanita.
Kejadian yang dipercayai berlaku di china mulai di siarkan oleh web miopai sebelum di siarkan mnerusi liveleak.
Anggota bomba yang menolak pengusung membawa mayat lelaki berkenan terpaksa di tutup dengan rapat karena wanita berkenan masih melekat dan berada di atas tubuh si mati.
Kedua dua terpaksa di bawa kehospital untuk dipisahkan,doktor mengesahkan hubungan intim seperti ini boleh berlaku oleh beberapa sebab termasuk terlalu aktif dengan posisi yang membahayakan atau serangan jantung.
Doktor tersebut juga mengatakan zakar melekat dalam kemaluan pasangan boleh juga berlaku terutama ketika wanita mengalami orgasme.

Sebenarnya situasi zakar melekat di dalam faraj ini Bunyi agak lucu namun ia adalah perkara yang sangat mengerikan dan bukanlah sesuatu yang baru,dalam bidang perubatan menamakan situasi ini sebagai penis captivus.
Penis captivus adalah situasi yang jarang berlaku,puncanya apabila otot otot faraj mengepit zakar lebih kuat dari pada biasanya menyebabkan sukar untuk menarik zakar untuk keluar dari faraj.
Mengikut sejarah situasi Zakar melekat pada mulanya hanya di gembar gemburkan untuk menakutkan pasangan daripada melakukan hubungan seks,sesuatu yang di anggap sebagai mitos pada masa dahulu.
Walau bagai manapun situasi zakar melekat sudah beberapa kali berlaku kepada individu yang kurang bernasib baik seperti punca utamanya adalah mengadakan hubungan intim dengan posisi seperti anjing berjimak.
Tips mengelak dan menyelesaikan masalah zakar melekat di dalam faraj.

Apabila anda berada di dalam situasi ini pertama yang perlu anda lakukan jangan panik,apabila anda merasa panik denyut jantung anda akan semakin laju dan pantas serta lebih kuat mengepam darah,jantung yang kuat mengepam darah lebih kuat pula kemutan faraj yang mengakibatkan Zakar lebih tegang.
Oleh itu pastikan anda berdua tenang dan cuba mengurangkan kemutan atau ketegangan akar.bunyi mudah tetapi jika anda berdua mengalaminya pasti agak sukar untuk melakukannya.



BACA ARTIKEL PENUH DI SINI 

DAN SINI

Rakaman CCTV Lengkap DI SINI


   

baca selanjutnya dan lihat 6 gambar DISINI...




Artikel Menarik:






0 Komentar untuk "[Video ]Akhir Zaman!! Lagi Pasangan Melekat Ketika Berjimak!!??"

Back To Top