Powered by Blogger.

Gempar!! Penyanyi Wanita Masih Hidup Selepas Ditanam Hidup Hidup Selama 8 Bulan Oleh Kekasih






hiduo
Penyanyi Wanita Masih Hidup Selepas Ditanam Hidup Hidup Selama 8 Bulan Oleh Kekasih|Hanya karena percaya dengan benda karut seorang lelaki sanggup menanam kekasihnya seorang wanita cantik dari tanzania selama 8 bulan di ruang bawah tanah yang cukup sempit.
Seperti yang di kutip dari naibuzz.com mengatakan,”ia di kubur oleh teman lelakinya hidup hidup selama 8 bulan membuat wanita itu hampir mati.
Dan yang lebih mengejutkan pihak polis yang di maklumkan oleh warga juga menemui beberapa barang yang dipercayai sebagian dari keperluan ritual,setelah membuat siasatan suspek mengaku mempercayai apabila dia menanam kekasihnya dia akan cepat menjadi kaya dengan beberapa ritual “tulisnya.
kolp
hidup-346x400

Kejadian yang cukup menyedihkan itu di ketahui oleh warga setempat setelah beberapa kali mendengar suara aneh di dekat wanita itu di kubur,warga pun langsung membuat laporan di balai polis berhampiaran.

Tidak lama selepas itu pihak polis yang di maklumkan tiba di tempat kejadian dan mendapati seorang wanita dalam keadaan kurus kering dan bogel seorang diri di dalam tanah dan membuat taNgkapan kepada seorang lelaki.
“Saya hanya diberi makan dua kali seminggu agar tetap hidup selama lapan bulan ini” kata mangsa yang telah menceritakan kisah pada pemberita.
setelah menyiasat identiti mangsa,rupanya adalah seorang penyanyi yang mulai naik daun di negara itu.tragedi yang menimpa artis yang namanya tidak didedahkan media ini turut di muat naik dalam laman media sosial sejak beberapa hari lepas,dan natizen turut merasa simpati atas apa yang berlaku kepada wanita tersebut.



BACA ARTIKEL PENUH DI SINI 

DAN SINI

Rakaman CCTV Lengkap DI SINI


   

baca selanjutnya dan lihat 6 gambar DISINI...




Artikel Menarik:






0 Komentar untuk "Gempar!! Penyanyi Wanita Masih Hidup Selepas Ditanam Hidup Hidup Selama 8 Bulan Oleh Kekasih"

Back To Top