Powered by Blogger.

(VIDEO): Gempar!! Inilah Video Viral Yang Dipadam Oleh Facebook





Inilah Video Viral Yang Dipadam Oleh Facebook

Inilah Video Viral Yang Dipadam Oleh Facebook


Satu video viral di media sosial ialah rakaman video seorang pramugari yang membuat pengumuman penangguhan kepada penumpang dengan cara yang amat tidak disenangi.


Berdasarkan video tersebut, pramugari penerbangan itu dilihat biadap ketika menjelaskan kepada penumpang bahawa penerbangan yang dijadualkan ke Dublin itu perlu ditangguhkan.

Pramugari tersebut telah memberitahu pesawat itu tidak dapat beroperasi akibat lapisan salji tebal pada permukaan sayap pesawat tersebut.


“Ada lapisan ais pada sayap pesawat, kami tidak mahu mati!” katanya.



Penerbangan FR5773 itu yang sepatutnya bertolak ke Dublin dari Lapangan Terbang Glasgow semalam merupakan antara penerbangan di United Kingdom yang ditangguhkan berikutan salji teruk yang melanda sebahagian besar negara tersebut.

Inilah Video Viral Yang Dipadam Oleh Facebook | Syarikat Penerbangan Itu Memohon Maaf

Menurut beberapa media antarabangsa, rakaman itu telah dikongsi di laman Facebook oleh salah seorang penumpang penerbangan terbabit yang membangkitkan lagi kemarahan penumpang yang sudah cemas. 

Bagaimanapun, video tersebut kemudian dipadamkan daripada FacebookSyarikat penerbangan tersebut dalam satu kenyataan berkata mereka akan menyoal siasat pramugari terlibat serta memohon maaf atas komen sensitif yang dibuat oleh pekerjanya itu.






BACA ARTIKEL PENUH DI SINI 

DAN SINI

Rakaman CCTV Lengkap DI SINI


   

baca selanjutnya dan lihat 6 gambar DISINI...




Artikel Menarik:






0 Komentar untuk "(VIDEO): Gempar!! Inilah Video Viral Yang Dipadam Oleh Facebook"

Back To Top